1 Tesalonika 3

3:1 Jadi halani lang be tartahan hanami siholnami, gabe isurahon hanami ma, ase pitah hanami ma lobei tading i huta Aten, (Lah. 17:14, 15.) 3:1 Kami tidak dapat tahan lagi, karena itu kami mengambil keputusan untuk tinggal seorang diri di Atena.
3:2 anjaha isuruh hanami ma si Timoteus, sanina in, anjaha juak-juak ni Naibata bani ambilan na madear ni Kristus, laho patotaphon nasiam ibagas haporsayaonnasiam anjaha pagolpa-golpa nasiam, 3:2 Lalu kami mengirim Timotius, saudara yang bekerja dengan kami untuk Allah dalam pemberitaan Injil Kristus, untuk menguatkan hatimu dan menasihatkan kamu tentang imanmu,
3:3 ase ulang adong na madabuh halani hamarsikon on. Ibotoh nasiam sandiri do, in do rupeita. (Ep. 3:13; 2 Tim. 3:12.) 3:3 supaya jangan ada orang yang goyang imannya karena kesusahan-kesusahan ini. Kamu sendiri tahu, bahwa kita ditentukan untuk itu.
3:4 Ai sanggah rap ope hanami pakon nasiam, domma ilumbahon hanami hinan bani nasiam, na maningon sogop do sitaronon banta, songon na dob masa torang ibotoh nasiam. 3:4 Sebab, juga waktu kami bersama-sama dengan kamu, telah kami katakan kepada kamu, bahwa kita akan mengalami kesusahan. Dan hal itu, seperti kamu tahu, telah terjadi.
3:5 Jadi halani seng tartaron ahu be, gabe husuruh ma, ase boi botohonku pasal haporsayaonnasiam, ai mabiar do ahu, atap na dob hona lajou do nasiam ibahen sipanlajou in, gabe soya ma halojaonnami. (Pil. 2:16.) 3:5 Itulah sebabnya, maka aku, karena tidak dapat tahan lagi, telah mengirim dia, supaya aku tahu tentang imanmu, karena aku kuatir kalau-kalau kamu telah dicobai oleh si penggoda dan kalau-kalau usaha kami menjadi sia-sia.
3:6 Tapi sonari, dob mulak si Timoteus humbani nasiam, anjaha iboan barita na madear pasal haporsayaonnasiam pakon holong ni uhurnasiam, anjaha ipatugah habujuronnasiam mardingat hanami ampa sihol ni uhurnasiam mangidah hanami, songon sihol ni uhurnami bani nasiam, (Lah. 18:5.) 3:6 Tetapi sekarang, setelah Timotius datang kembali dari kamu dan membawa kabar yang menggembirakan tentang imanmu dan kasihmu, dan bahwa kamu selalu menaruh kenang-kenangan yang baik akan kami dan ingin untuk berjumpa dengan kami, seperti kami juga ingin untuk berjumpa dengan kamu,
3:7 gabe tarapoh ma hanami halani nasiam, nasiam sanina, halani haporsayaonnasiam, ibagas haganup hasunsahan ampa sitarononnami, 3:7 maka kami juga, saudara-saudara, dalam segala kesesakan dan kesukaran kami menjadi terhibur oleh kamu dan oleh imanmu.
3:8 ai na manggoluh ma hanami sonari, anggo totap nasiam jongjong ibagas Tuhan in. 3:8 Sekarang kami hidup kembali, asal saja kamu teguh berdiri di dalam Tuhan.
3:9 Ai tarima kasih na sonaha ma boi hatahononnami bani Naibata, bahen balos ni haganup malas ni uhur na iahap hanami ilobei ni Naibata mardingat nasiam? 3:9 Sebab ucapan syukur apakah yang dapat kami persembahkan kepada Allah atas segala sukacita, yang kami peroleh karena kamu, di hadapan Allah kita?
3:10 Borngin ampa arian gomos do hanami martonggo, andohar boi idahonnami bohinasiam anjaha gokannami atap aha na hurang bani haporsayaonnasiam. 3:10 Siang malam kami berdoa sungguh-sungguh, supaya kita bertemu muka dengan muka dan menambahkan apa yang masih kurang pada imanmu.
3:11 In pe, Naibata Bapanta ampa Tuhanta Jesus ma na parandang langkahnami bani nasiam! 3:11 Kiranya Dia, Allah dan Bapa kita, dan Yesus, Tuhan kita, membukakan kami jalan kepadamu.
3:12 Anjaha Tuhan in ma na manggoki ampa na manambahi holong ni uhurnasiam samah nasiam, age bani haganup, songon hanami mangkaholongi nasiam. 3:12 Dan kiranya Tuhan menjadikan kamu bertambah-tambah dan berkelimpahan dalam kasih seorang terhadap yang lain dan terhadap semua orang, sama seperti kami juga mengasihi kamu.
3:13 Sai ipatoguh ma uhurnasiam, gabe boi nasiam jongjong ilobei ni Naibata Bapanta, pansing anjaha seng panurakon bani parroh ni Tuhanta Jesus rap pakon haganup na pansingni. 3:13 Kiranya Dia menguatkan hatimu, supaya tak bercacat dan kudus, di hadapan Allah dan Bapa kita pada waktu kedatangan Yesus, Tuhan kita, dengan semua orang kudus-Nya.
<< 1 Tesalonika 2 1 Tesalonika 4 >>

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *